20 kommentarer på “Vem stal bebisen ur vagnen?

  1. sannas rum skriver:

    Är det med Plus som man kan läsa det då? Upptäckte faktiskt denna sida (och sooom jag har väntat på en uppdatering) via Aftonbladet, för det kändes som att de hämtade lite ”idéer” härifrån innan. Men ah, behöver man ha plus nu då?

  2. Nisse skriver:

    Hej. Kan du inte länka till artikeln på aftonbladet? Hittar den inte på deras hemsida.

  3. Daniel skriver:

    Kul att du skriver igen! Hittade faktiskt din blogg via aftonbladet. Keep up the good work=)

  4. Carola Paro skriver:

    Äsch, den ligger på plus… som jag inte tänker betala för… 😦

  5. Alexander skriver:

    Kan du inte lägga upp den här efter några dagar? Plus är inget för mig heller : )

  6. hanna skriver:

    Tråkigt att du väljer att ligga på Aftonbladet Plus, en tidning många inte vill stödja. Har tittat in här nästan dagligen i hopp om att du ska ha uppdaterat, riktigt trist. Såg framemot att läsa nya inlägg

  7. sven-åke nilsson skriver:

    Trist att du inte skriver på bloggen!

  8. Pernillla skriver:

    Älskade att läsa din blogg men det är verkligen supertrist att du numer bara skriver för Aftonbladet, speciellt då den ligger på Plus som man måste betala för. 😦

  9. Jenny skriver:

    Vad roligt för dig att du fått möjligheten att tjäna pengar på all den tid jag tror du faktiskt lägger ner på detta:) allt kan inte vara gratis! Tyvärr har jag inte själv tjänsten Aftonbladet plus. Önskar dig ett stort lycka till 🙂 !!

  10. Daniel skriver:

    Varför är folk så negativa? Plus kostar 29 kr i månad, inte direkt en förmögenhet. Håller med Jenny, lägger man ner så mycket tid och blir uppskattad av så många är det väl självklart att man borde få betalt?

  11. Madeleine skriver:

    Synd att dina inlägg enbart går att läsa på Aftonbladet Plus numera. Inget för mig det där. Önskar dig lycka till med framtida trogna läsare 🙂

  12. Lovisa skriver:

    Men va? Det är ju en sida man måste betala för. Nu blev jag besviken. ja då kan jag ju sluta läsa din blogg då. Men jag hittar kanske en annan.

    Trist tycker jag!

  13. Joey Coco skriver:

    Grattis till framgången och ycka till med skrivandet! Trist att det inte kommer något nytt material till bloggen, men men… jag ska inte vara så negativ.

    Allt gott!

  14. Ingela skriver:

    Synd att jag inte kommer att få läsa mysterierna då jag inte tänker betala för Plus-tjänsten.
    Kul annars att Aftonbladet vill publicera dina berättelser 🙂

  15. Sofie skriver:

    Jaha, det var ju synd att det du skiver ska komma i Aftonbladet + 😦 Jag som älskat allt du skirivit om och kommit in här och sett om du uppdaterat…:( Väldigt trist!!!

  16. Kristoffer Karlsson skriver:

    Jag håller med Daniel: varför dessa sura reaktioner? Det är inga stora summor det handlar om. Är man inte beredd att betala 29 kronor i månaden för texter av denna höga kvalitet så är man dumsnål.

  17. Peter skriver:

    Enda Bloggen jag nånsin följt synd att dina inlägg framöver enbart går att läsa via Aftonbladet Plus. En tjänst jag inte tänker betala för.
    Men jag önskar dig lycka till och kul att Aftonbladet snappat upp dina berättelser!

  18. Sanna skriver:

    Vadå negativa? För endel är 29kr i månaden faktiskt inte nått man kan räkna med i sin budget, i alla fall inte jag, en småbarnsmamma med timanställning. Då lägger jag hellre dom på nått annat, till exempel ett vällingpaket…
    Sen förstår jag såklart att man vill tjäna på det här, skrivaren är oerhört talangfull och fångar läsarna med en gång, och lägger antagligen ner en heldel tid på detta. Tycker bara att det borde finnas en lösning på det här som inte drabbar oss läsare 🙂
    Kommer i alla fall sakna uppdateringarna här, sitter alltid med rysningar när jag läser!

  19. Ingela skriver:

    Det är okej om du inte vill skriva fler gratis artiklar här på bloggen när du nu får betalt av aftonbladet att skriva för dom. Men kan du inte länka till varje ny artikel som dyker upp på aftonbladet plus så man slipper leta efter dom på deras hemsida? Eller du har inte skrivit för dom sen i januari?

Lämna en kommentar